Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 22:48   #17
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned? Spiser jeg for mye?

For å være spesifikk. To tomater er for mye (om du er i induksjonen). Du kan spise en halv. Paprika (rød) skal også spises litt av. Listen finner du her. Og reglene finner du her. Tell KH, bruk gjerne vekt og mål alt og regn ut i begynnelsen.

Spis minst en håndflatestor bit protein i hvert måltid. Spis mat som er bra for deg når du er sulten. Ha smør og gode oljer på alt du spiser.

Og dessuten kommer dette til å ta tid fordi du ikke trenger å bli så veldig mye mer tynn, det er de som har 30 å miste som går ned kilovis i begynnelsen.

Du kommer til å bygges om, så mål i tillegg med målebånd. Det er gøy!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat