Sv: Ny
Opprinnelig lagt inn av blæbær, her.
ok, takk. har ju bra kontroll på mat, er kokk. men trodde man skulle øverdrive fettintaket.... ju mer desto bedre... Men da trenger jeg ikke spise rømme til baconet da, regner med at det holder med egg og bacon+ grønt.
trodde brødskiver var bannlyst men ser at noen spiser det. er det ok, med kjempegrovt brød, eller er det like mye karbo i det som annet?? takk
De fleste som spiser brød her inne antar jeg spiser lavkarbobrød? Ellers så er det ca 12 g kh i en brødskive. Tilpasser du det til kostholdet ditt kan du spise en skive eller to innimellom de dagene du ligger lavt på kh. Fedonbrødet har såvidt jeg vet noe mindre kh enn vanlig brød, les litt på innholdsfortegnelser. Det har også kommet andre lavkarbobrød i handelen med havlparten så mye kh som vanlig brød - søk litt i forumet det finnes flere tråder om temaet 
Rømme til bacon er ikke nødvendig, dette "maset" med og pøse på med fett dreier seg om at mange i starten spiser så lite fett at de ikke får nok energi til å fungere, eller få i gang ordentlig fettforbrenning, og fordi noen tror at det er greit med bare low-carb - og glemmer at da må det fett til for å balansere ut 70-75% fett av dagsinntaket ser jo mye ut, men husk at fett har 9 kal pr gram, mens kh og protein har 4, slik at mengdemessig må man ikke spise så mye for å få god effekt på prosentfordelingen 
|