Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-11, 12:13   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Slankere: Synes dere det er lett?

JA og NEI!

For meg er motivasjon alfa og omega. Jeg har gått ned masse på pulverkur - raste ned faktisk - ingen problem med motivasjon. Jeg har gått ned masse på Grete Roede, gikk kjempefint. MEN jeg har jo gått OPP igjen da, fordi jeg har egentlig ikke lært og spise ordentlig...OG jeg har gått kurs uten motivasjon og det var pyton altså...

Lavkarbo har jeg spist i to år nå, og det er først de siste mnd pga sykdom og lang sykemelding at jeg har spist litt høykarbo innimellom av og til.

Det er lettere og holde seg til lavkarbo enn NOE annet jeg har prøvd tidligere i mitt liv Det tok allikvel ihvertfall 3 mnd før jeg følte at jeg hadde tankegangen inne. Jeg er også slik at når jeg først skal gjøre noe skal det gjøres grundig, så jeg har alle bøkene - OG lest dem for å få god kunnskap om temaet

Dessuten er slanking ekstremt mye lettere når man aldri er sulten...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat