Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-11, 18:09   #10082
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvorfor klarer jeg ikke å gå på rein viljestyrke lenger?
Jeg har alltid klart med minimalt med søvn, og til tider alt for mange prosjekter (som 3 jobber på en gang) bare ved å overbevise meg selv om at det går.
Nå fungerer plutselig ikke dette! Jeg får tilløp til blackout og svimmelhetsanfall, og klarer ikke å holde på en tankerekke. Mer søvn er for tida ikke en option... Hvordan få tilbake viljestyrken og kontrollen over kroppen?

Du da! Kroppen din har endelig funnet en måte og gi deg klar og tydelig beskjed om at DU må lytte til kroppen, ikke omvendt!
Mer søvn er kanskje ikke en option for DEG - men det er vel kanskje den eneste option for kroppen din??

Håper du finner litt tid til hvile innimellom, alle bekker små osv

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/