Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 15:52   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Er dere fornøyd med dere selv?

Jeg er mer fornøyd nå enn for 20 år sia kan man si... det viktigste for meg er faktisk at kroppen min fungerer - overvekta får jeg ta etterhvert, men så lenge jeg kan elske uten skam, gå lange turer i skogen, stolpre på stilige ny høyhæler på byen, klemme alle de jeg er glade i, høre, se, føle og TENKE - er jeg faktisk villig til å være litt overbærende overfor det som ikke er "perfekt" med meg selv

Livet er altfor kort til at man skal tenke " what if's" og "når jeg har slanket meg 20 kilo DA skal jeg..."

LEV I DAG - du får aldri dagen i dag tilbake...

Nerthus holder på å bli frisk og er nok kanskje litt i overmåte lykkelig over de SMÅ ting for tida

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat