Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 22:32   #14
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tror jaggu jeg dropper lavkarbo ...

Man får nok ikke noe resultat når man "blander" filosofier slik du har gjort. Du sier jo selv at du ikke har klart og spise LCHF, men helt mer mot South Beach. Ender du da opp med veldig lite karber OG lite fett - er det ikke rart du ikke får ønsket resultat, verken helsemessig eller vektmessig - selv om du sier du ikke trenger og gå ned.

Finn deg en retning du er mer bekvem med - som feks Fedon - men vær forsiktig med å si at "lavkarbo ikke virker" på deg - ikke før du har faktisk spist etter lavkarbo-prinsippene over flere mnd

Siden du også er normalvektig - bruk målebånd istedet for vekt - det kan fint hende du blir mer definert av å spise lavkarbo (dvs EN retning innen lavkarbo ) - uten at det vil vises på vekta

Hodepinen vil ikke bli bedre heller av at du struper kroppen for energi ved og spise lite kh OG lite fett... jeg spår at hvis du nå går over til Fedon, og følger reglene ganske strikt en mnds tid - vil du føle deg bedre i kroppen din på mange måter

Lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat