Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 22:59   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Har helt tullete skulder- og ryggmuskler...hvordan få de på rett kjøl?

Jeg må si meg enig, har det låst seg så ille som du beskriver, trenger du litt hjelp til å løsne Fysioterapi - eller bare vanlig god ordentlig massasje som man kan få på diverse spa/hudbehandlingssentre går også fint. Thaimassasje er faktisk helt genialt, de vet virkelig hvordan de skal løsne opp i låste muskler (trust me - I know... vondt men effektivt!) Stadig tøying kan også bare vedlikeholde problemene, la de være litt i fred istedet. Gå minst en gang i uka over noen uker - få også fysioen til å lære deg litt trening som kan avhjelpe. Voltaren(resept)/voltarol (reseptfritt)/brexidol er betennelsesdempende, men du kan godt prøve deg på maksdose med ibux hver dag i en uke for å se om det kan avhjelpe. Ibux er veldig bra betennelsesdempende uten alle bivirkningene de andre jeg nevner.

For meg får jeg enorm hjelp ved og bruke armene aktivt når jeg går (tenk kappgang), evt bruke staver. Bare husk at trener du musklene når de allerede er så låste, gjør du sannsynligvis bare vondt verre. Få de massert opp! Finn deg noen gode aromaoljer som er laget for å mykne opp muskler, de vet på helsekosten. Tigerbalsam for eksempel.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat