Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-11, 17:15   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål om Atkins

Har du sjekket i boka at du får i deg anbefalt dagsinntak av protein (egen tabell) - så er det vel ikke noe stort problem. Hva spiser du til frokost og lunsj da om du ikke spiser proteiner?

Jeg mener det er viktig at mesteparten av protein-inntaket består av animalske proteiner, i hovedsak fordi disse er av mye bedre kvalitet enn andre proteiner - og dermed trenger man ikke like mye i praksis for å få dekket behovet for essensielle aminosyrer som man kun får ved å innta (kvalitets)proteiner.

Bakepro og vann hørtes ikke særlig godt ut for å være ærlig... Se om du finner deg et lavkarboish proteinpulver istedet? Det vil nok smake bedre... bakepro er jo laget for å brukes i baking/matlaging sammen med andre ingredienser. Denne er en av mine favoritter ihvertfall. Jeg vet det finnes pulver med enda lavere kh-innhold, denne har 5 g pr porsjon. Smaker faktisk godt bare med vann, men har du i en fløteskvett også får du en mye bedre næringsfordeling.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat