Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 22:42   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan bli kvitt forkjølelse?

Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.

Takk for svar Jeg har ikke vært til legen for det, tanken har ikke slått meg engang. Har generelt høy terskel for å dra dit. Jeg bare antar at det er forkjølelser på rekke og rad, det virker mest sannsynlig. Og jeg har alltid hatt det sånn at forkjølelser varer lenge, men "da jeg var ung" fikk jeg dem mye sjeldnere. Det har sikkert sammenheng med at jeg var veldig aktiv da

Kom deg til legen og få avklart situasjonen. Hvis du går rundt med lungebetennelse feks er det ikke rart du blir frisk - og nei, du trenger ikke være "dausjuk" om du har lungebetennelse Sjefen min hadde det slik i flere uker, "forkjølelse" som ikke gikk over, ble utslått etter trening, men gikk nå på jobb allikevel... helt til han holdt på å svime av på jobben. Jepp, lungebetennelse... så nå skal jeg leke litt streng mor og si - GÅ TIL LEGEN - så får du avklart om du bare må kulern eller om det må sterkere lut til

Uansett, GOD BEDRING!!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat