Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 08:17   #10237
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ok, nå er gode råd dyre ...! Jeg samler så mye vann at jeg er redd for hvor det bærer he. Jeg har prøvd "alt", og trenger ny input. Jeg har prøvd; Basete (med løvetann i), bjørkete, gullriste, jordbær, sitron i vannet, å drikke vann til det renner ut av øra, og sikkert mye mer. Ikke spiser jeg mye salt etc, men nå har jeg i løpet av få dager (og dette skjer med jevne mellomrom) lagt på meg flere kilo vann. Det gjør vondt i fingrene, og kinnbeina mine synes nesten ikke, og i det hele tatt. Jeg har ikke høyt blodtrykk, så jeg tviler på at jeg får vanndrivende hos legen ... Noen bombesikre tips som bare får vannet til å renne av meg?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥