Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 18:55   #17
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen som sykler her inne? Trenger råd

Det beste med sykkel er at formen stiger så enormt raskt hvis du er utrent

Jeg startet med spinning for noen år siden, og første timen endte med at jeg holdt på å svime av før oppvarmingen var over Hadde ikke venninna mi støtta meg hadde jeg gått rett i bakken! SNAKK OM DÅRLIG FORM!

To dager i uka var alt som skulle til. Ca 45 minutter spinning hver gang. Etter bare 4 ganger var den såre rumpa i orden igjen, og jeg klarte og følge tempo, veksling mellom sitte og stå helt fint!

Ta det bare kuli i starten - test deg med og kjøre på litt - slækk av før du svimer av... IKKE overtren i starten! Legg inn hviledager hvor du kanskje bare rusler en tur. 2-3 ganger i uka med slik sykkeltrening bør holde fint de første mnd. Du kan gjøre en del styrketrening innimellom de andre dagene. Det finnes uttallige program man kan følge, har du vekter, har du benk, osv - velg selv hvor du vil legge deg om du ikke vil innom et treningssenter.

Nerthus gleder seg selv til å begynne å trene igjen etter å ha vært ganske syk i snart et år... krysser fingrene for at oktober blir en fin oppstartsmåned for trening på senter, turer i ulendt terreng i skogen er allerede startet med

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat