Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 19:41   #19
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen som sykler her inne? Trenger råd

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

Mitt beste tips: Ikke tro du kan gjennomføre Birken eller andre lange ritt med å spinne 45-60 minutter 3-4 ganger i uka! Du må ha langkjøringer ellers aner du ikke hva det vil si å sitte på syklen i så mange mil. Ellers: Tren rygg og mage.

Helt klart - min intensjon (siden du brukte deler av min kommentar som eksempel) var at det er svært viktig og ikke overdrive i starten når man er så utrent... det kan gå helt gæli nemlig Så et par mnd med 3-4 ganger i uka + styrketrening og mye hvile er en god måte og komme igang på, bli kjent med kroppen, og gi grunnlaget for at man kan begynne og "kjøre seg selv" litt hardere.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat