Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 14:55   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til lavkarbo

Jeg ville tatt et par uker med streng lavkarbo først jeg for å komme ordentlig i gang med fettforbrenningen igjen. Deretter kan du begynne og finne "ditt" nivå av karbohydratinntak som du er komfortabel med.

Les deg godt opp på matvaretabellen. Ligger du under 72g kh pr dag skal du ikke trenge og tenke på å redusere fettet, men dette er nok litt individuelt Det er umulig og spå vektnedgang for individer, dette må du nok prøve deg litt fram på er jeg redd...

Jeg har problemer med å komme over 20 g kh pr dag - så jeg forstår at det er litt jobb og finne sitt nivå Tenk over hva du savner og har lyst på, så kan du jo spise litt av det av og til?

Hvis du ikke har lest den, anbefaler jeg at du leser boka Bedre uten brød av Lutz. Der mener de at "perfekt" inntak ligger rundt 72 g kh pr dag og forklarer i detalj hvordan du kan oppnå dette Lån den gjerne på biblioteket før du kjøper den.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat