Synes dagens VG var mer balansert enn jeg har sett på lenge - begge sider fikk si "like mye". At Anna Duck snakker om at en mann som heter "Atkinson" døde av sin egen diett viser jo bare kunnskapsnivået... Eneste jeg reagerte på var en psykolog (?) som sier at debatten er så opphetet fordi lavkarboTILHENGERENE er så bastante i sin overbevisning og avviser alt annet... hahaha - ja som om ikke det gjelder minst like mye andre veien Bevegelsen er i gang - og den vil bli respektert og anerkjent. Dette minner jeg litt om når jeg leste om politisk idehistorie for noen-og-tjue år siden: Revolusjon kan kun bli vellykket om den starter i og med folket... jfr USA som innførte "revolusjon" i Irak... det er ingen som står i spissen for lavkarbokostholdet - det er MANGE som deler sin kunnskap og erfaring, men jeg følger ikke en av disse "blindt" - jeg har derimot gjort meg opp min egen mening. Derfor tror jeg også at etterhvert vil "Staten" bli bedt om å være litt mer åpen, og justere sine påstander om hva som er "den rette vei"...