Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 17:10   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Greit med vanlig middag innimellom?

Opprinnelig lagt inn av Marenaab, her.

Hei, går det bra å spise vanlig taco, enchiladas osv en gang i blandt? feks en lørdag på jentekveld ca. 2-3 ganger i mnd. Og går det greit å drikke sprit blandet med fun light saft 2-3-4 ganger i mnd?

Støtter Supah her.... les nybegynnertråden Supah linker til før du gjør store endringer i kostholdet ditt - ketose er noe du bør vite om slik at du ikke får deg noen overraskelser i starten

Les deg opp på hva dette dreier seg om - kunnskap er makt!

2-3 ganger pr mnd er NESTEN hver eneste helg, og dermed etter min mening ikke "en gang i blant"
Sprit og funlightsaft eller lettbrus kan du fint drikke, men du vil stanse fettforbrenningen så lenge kroppen forbrenner spriten.

Skal du ned i vekt anbefaler jeg heller at du kutter disse sprit-helgene dine i noen mnd til du har nådd målvekten din, og SÅ kan du heller drikke og spise litt annet av og til
Man får ikke i både pose og sekk når det gjelder vekttap

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat