Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 22:25   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Tja, kanskje han gjør det også?

Jeg så han jo på puls i kveld, og han også brukte ord og uttrykk som "lavkarboretninger som heter sånn som atkins og sånne..." - som om han ikke vet om de forskjellige lavkarboretningene... han jobber jo i lavkarbo/lav GI bransjen, og burde jo holdt seg oppdatert på "konkurrenter" om man kan si det slik

Synes forresten Hexeberg, mann til Sofie gjorde en strålende innsats på puls - mens ernæringsrådets mann oppfattet jeg som litt mer "blek" bokstavelig talt

Positivt med for en gang skyld et mer balansert program, der programleder ikke syntes og helle mot det ene eller det andre, men heller var flink til å stille kritiske spørsmål når det var nødvendig.

Jeg er sikker på at om noen vil starte en serie med "spis deg frisk og slank med lavkarbo" som inneholder kostholdsråd og trening vil det bli knallsuksess Anyone?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat