Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 22:29   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Greit med vanlig middag innimellom?

Opprinnelig lagt inn av Marenaab, her.

Hva kan jeg eventuelt spise istede for taco på lavkarbovis da? hehe. jeg skal ikke veldig mye ned i vekt, så litt sprit går nok en gang i blandt veier 68-70 kg og er 165 høy. skal vel ned rundt 10 kg

Ah ok. Husk at når du er så nær normalvekt, er det ikke sikkert du vil gå ned 10 kilo. Kroppen kan ha en annen oppfatning enn du har av idealvekt Det kan også ta litt lengre tid enn forventet. Så om du ikke skal stresse med og gå ned raskt, kan du nok drikke litt innimellom

Du kan spise taco lavkarbovis - du skrev "vanlig taco" i det første innlegget ditt. Du kan velge og lage tacokrydderet selv (søk på forumet), og bruke feks store kraftige salatblader til å ha tacokjøttet, rømmen, osten, salsaen og grønnsakene i Det er bare skjellet som er fullt av karbo, + tildels det ferdige tacokrydderet på pose.

Husk bare å ikke blande høyt fettinntak med høyt karboinntak, da går du opp i vekt!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat