Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 11:25   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Se på det jeg spiser? Går ikke ned

3 kilo opp på to dager etter høykarboinntak er vann - glukoselagrene dine er blitt fylt opp igjen og med det følger mye vann

Nøttescones inneholder nok en del karbohydrater, men samtidig mye godt fett og proteiner. Reduser inntaket til en kanskje?

Har du forsøkt og bake lavkarbobrød istedet? Min favoritt er og blir Karins "mitt aller beste brød" Litt nøtter og sånt i den også, men du kommer ned på 1-2 g kh pr skive avhengig av hvor tykt du skjærer. Mett blir man også!

Spise gjerne litt tyrkisk yoghurt med bær synes jeg

Hvis jeg var deg, ville jeg forsøkt og redusere mengden pr måltid først. Det skal ikke mye mat til for å bli mett om det er lavkarbobasert. De første dagene kan du oppleve og bli litt sulten, men dette går over. Det kan også oppleves "rart" og spise så små mengder - det syntes ihvertfall jeg etter første uken på spisdegslankmat, men jeg var jo stappmett!
Kutt mengden på de største karbohydratkildene og se hva som skjer. Lag deg alternativer for høykarboutskeielser, da kan du heller skeie ut -uten at du må "begynne på nytt" slik du må når du skeier ut på høykarbo

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat