Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 17:58   #111
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Nye studier blir gjort hele tiden...Alle fakta står for fall før eller siden, tyngdekraften innkludert........

Tyngdekraften? Så du mener DEN ikke er bevist heller? Har du noen som helst bakgrunn innen fysikk?

Jeg er enig i at du får bruke de ordene du vil, men velger du og "forstå" ordene på en annen måte enn den gemene hop, gjør du det ikke akkurat enkelt for deg selv når du ønsker og provosere til å tenke nytt eller forklare hva du mener... det vanskeliggjør diskusjonen ganske mye.

Nå tror jeg faktisk du bare tuller for å terge på deg andre - du om det, men vær nå heller ærlig om at det er det som er målet ditt så vi lettere kan velge og ignorere utsagnene dine...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat