Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 21:37   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny på lavkarbo

Hvis du spiser etter egenkomponert som nybegynner er det lett og spise feil som du sier du er redd for. Sjekk ut arnakristins nybegynnertråd som jeg linker til nederst i signaturen min for litt nødvendig newbie-info, sånn at du blir litt tryggere.

Du skal ikke bekymre deg for mengden mat i første omgang, du skal heller ikke være sulten - etter de 3-4 første dagene. Protein og fett metter, så spis ordentlig med proteiner og fyll på med grønnsaker, og kanskje litt fløtesaus om du er fan av det

Spis når du er sulten og stans når du er mett!

Jeg vil egentlig anbefale deg og velge en retning du kan følge de første par mnd, fordi da lærer du raskere hvordan du skal og bør spise. Det finnes info om dette i nybegynnertråden jeg refererer til lengre oppe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat