Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 22:13   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av veropiha, her.

Tusen takk for svar Ble mye klokere skal spise mer i morgen, alt ble bare tull idag pga reisin og jeg er helt elendig på å planlegge matspising :/ Har fått i meg en god del fett idag fra fløte ( i smoothien,ikaffen ) .. skal mekke meg ett kveldsmåltid med endel proteiner i, for er ekstremt sulten. egg og kylling kanskje :P

Flink pie Du blir flinkere til å planlegge etterhvert, sjekk ut tråden som heter "du vet du er på lavkarbo når..." - der er det mange tips kan man si - som feks at man har veska full av babybel, nøtter. spekepølse og annnen snaskens man kan få bruk for i en aktiv hverdag

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat