Tråd: Kcal - fett
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 22:39   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: kcal - fett

Har du ikke muligheten til å velge kalori-grense selv? Litt lenge siden jeg har rotet rundt på diett.no (dessverre hehe).

Min tanke er at om man holder seg på noenlunde fordeling av karbo - protein - fett, så kan man faktisk spise lite kalorier, men fremdeles "lavkarboriktig". Jeg har vært nede på 12-1300 pr dag - først da får jeg vektreduksjon - men jeg var jo aldri sulten, det bare bare uvant med de små porsjonene

Nå vet jeg ikke om spørsmålet ditt bunner ut i sent vekttap eller behov for å spise nok/lite nok/rett, men hvis det er manglende vekttap feks så kan du jo forsøke og forske litt på dette selv ved og spise en bestemt mengde kalorier pr dag i et par uker og se hva som eventuelt skjer

Uansett en klem til skjønne Maysa fra meg en sen søndagskveld med lett bakrus etter en flott lørdagskveld med langstekt lammelår og kjempetrivelige naboer/venner på besøk

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat