Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 10:50   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tar jeg riktig kosttilskudd-sammensetning?

Opprinnelig lagt inn av Stian Danielsen, her.

Morningen starter med selolje og kosttilskudd + 1 lavkarbo skive gjerne med kjøttpålegg eller sild på.

Til lunsj spiser jeg ofte et par kyllinglår eller annen varm mat. Kanskje et par lavkarbo-skiver hvis jeg ikke har noe annet.

Middag er som regel kjøtt med poteter eller ris til.

Kveldsmaten består som regel av 1-2 lavkarbo brødskiver.

Så var det denne sjokoladen i tillegg, da

Ikke sikker på om dette er rundt 70 karbs, men forsøker å ligge rundt ca. 6 brødenheter for dagen og tror jeg er i nærheten...

Kommer du opp i så mange brødenheter med kun potet/ris til middag? Spiser du grønnsaker i det hele tatt utenom poteter? Håper du har mer fett i maten enn det ser ut til her. Smør på skiva, majones på kjøttpålegget, saus/smør/fløtesaus til middagen osv? Unnskyld om jeg høres litt bekymret ut, men om du ikke spiser mer grønnsaker og fett spiser du magert i tillegg til reduset karbohydratinntak, og det er jo ikke bra i lengden

Kan jeg spørre om du er sulten i løpet av dagen?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat