Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 11:19   #64
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Jeg synes det er fint at vi kan ta opp vanskelige temaer jevnlig så man kan få blåse ut litt frustrasjoner og meninger, og i større grad FORSTÅ begge sider i et tema man kan være litt uenige i

Hvis forumet hadde klart og vært det snilleste - søteste - alle føler alt er fantastisk hele tiden burde vi puttet det på flaske og solgt det til høystbydene

Dessuten er forumet så bra FORDI vi er forskjellige! ALLE er velkomne, følsomme nybegynnere, krasse veteraner, snille av alle slag - det er plass til alle! Så lenge vi tar opp ting når det blir HELT feil - så kan man ikke forlange mer.

Jeg har vært på forum som har vært så bitchy at man VIRKELIG måtte passe ordbruken sin for å ikke bli misforstått og halshugd....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat