Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-11, 13:47   #37
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Forstår ingenting

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Jeg vet en del om lavkarbo og føler ikke jeg er irritert uten grunn når dette ar funket så bra før. Har gått på dette i et halvt år tidligere og lest og lest, og ja, jeg gjør det bare for vekten. Fikk ingen andre positive resultater enn vektnedgang sist. Sist jeg gikk på ketolyse skjedde det endringer over natten bare ved økt vann- og grønnsaksinntak, så det var derfor jeg spurte. Jeg tror ikke kroppen min trenger tre uker på å finne ut om det tåler noe eller ikke. Hvis jeg står rolig i tre uker til, så er det noe annet enn meieriprodukter som er partystopper for meg tror jeg.
Jeg får bare vente og se, men i og med dette blir fjerde uken på ketolyae, så syns jeg det var veldig tidlig å stoppe helt opp når jeg sist bare raste ned og spist akkurat det samme som nå.

Det er en kjent sak at man ikke oppnår like raske resultater om man har spist lavkarbo tidligere. Jeg vet ikke hvordan du har spist i mellomtiden før du begynte igjen.
Du ser ut til å stresse veldig med dette allerede etter 4 uker - jo mer du stresser - jo mindre vekttap får du, siden stress er en av de mest "effektive" partystopperene der ute.
Skal du bare ned i vekt og så gå tilbake til et annet kosthold, eller har du tenkt og spise lavkarboish etterpå også?

Gikk du ned mye sist gang du gikk på lavkarbo - og spiser akkurat det samme nå som du gjorde da, kan det hende at du spiser mer energi enn kroppen din trenger. Stort vekttap gjør at man trenger mindre mat rett og slett...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat