Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 21:58   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny her. Og lurer på en del ting

Opprinnelig lagt inn av Bilring, her.

Takk takk
Har lest nybegynnertråden nå å synes ting virket litt strengere enn jeg trodde, hehe.

Har lest endel om de forskjellige(før jeg kom hit) "kurene", men jeg vet bare ikke hvordan av dem jeg skal prøve. Synes det er vanskelig for jeg synes de egentlig virker ganske like.
Er veldig innstilt på at jeg skal klare dette.
Folk jeg kjenner som har gått på lavkarbo har klart det kjempe bra å gått ned masse, å da ble jeg råda til å bare kutte karbohydratene.
Så det begynte jeg med i dag, viste ikke at jeg var "helt ute å kjøre" om jeg gjorde det på den måten

Jeg er en av de som begynte med generell lavkarbo etter "lavkarbo på 3 minutter " som du finner link til i nybegynnertråden. Den er enkel, trenger ikke veie og telle noe særlig, og det er en lett måte og komme i gang.

Etterhvert som du leser mer om de forskjellige retningene, og/eller du har vektnedgang eller ikke, kan du jo justere inntaket som det passer deg selv og følge en retning som er striktere ELLER mer liberal alt etter som hvor komfortabel du blir med maten.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat