Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-11, 21:16   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til å overbevise forloveden min ? :P

Opprinnelig lagt inn av b0ll, her.

Ja, han mener man ikke skal spise for mye fett. Jeg bakte muffins med hjemmelaget mel av nøtter + smør, ost osv og når han fikk vite kalori innholdet ble han helt blek. Jeg på min side mener det ikke har noe å si, så lenge man ikke tar HELT av + spiser så lite karber som vi gjør. Jeg lager maten her i huset, og det er snakk om kanskje 10-15 karber totalt i kostholdet, hvis ikke jeg har regnet feil. Jeg vil holde meg til et fast kaloriinnhold, tror det er det beste, men sliter med "bevis" :P. Skal tipse om bloggen, takk

Da forsto jeg deg også bedre, og jeg mener du har rett. Såframt man holder vekta eller går litt ned jevnt i vekt, spiser man NOK mat. Den eneste grunnen til å passe på kaloriene på lavkarbo er om man går opp i vekt, eller ikke går ned i det hele tatt, men dette kan like gjerne skyldes at man spiser for LITE mat som for mye

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat