Sv: Proteiner
Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.
Har tenkt tanken på om det faktisk kan være at hjernen vil ha mer enn det magen trenger. Men jeg blir faktisk skikkelig dårlig jeg hvis jeg ikke får spise. Nå har jeg jo aldri hatt det bedre før enn når jeg begynte på lavkarbo for jeg merker at blodsukkeret mitt er stabilt.
Kan gå lenge mellom hvert måltid. Men etter middagen da skjer det noe magisk føler jeg. Da blir jeg dårlig hvis jeg spiser lite og ligger våken hele natten og kroppen klør og kribler. Jeg tar jo vitaminer og magnesium. Men akk..... ja jeg kommer vel til bunns i det. Men fy søren det er vanskelig å holde seg nede på proteiner syns jeg.
Tusen takk for innspill dere
Du trenger ikke kutte alvorlig på proteiner fra dag 1! Har du forsøkt og redusere med feks 30-50 gram proteinrik mat til hvert måltid? Og kanskje du kan bruke en måned, og redusere enda mindre hver gang? Kroppen vil knapt merke det om du gjør det sakte og over tid. Den er smart, men KAN lures 
Jeg tenker også en ting - hva spiser du annerledes til middag enn til frokost og lunsj? For det er bare etter middag at du får denne reaksjonen eller hva? Hvis du spiser annerledes til middag enn til frokost/lunsj, kan du spise "lunsj" på nytt til middag - bare med kanskje mer mengde om nødvendig og se hva som skjer?
Masse tanker fra meg igjen 
|