Sv: Burde nybegynnertråden være "mandatory" før man får tilgang til forumet?
Opprinnelig lagt inn av Conjurier, her.
Slik som dette er det på alle forum der ute.. De fleste som har vært på forumet lenge begynner og sutre over at de samme spørsmålene kommer hele tiden og hvorfor folk ikke kan søke eller lese ditt og datt selv Min mening er at ingen spørsmål er dumme uansett hvor mange ganger de har blitt besvart før, og om man ikke vil svare på ketostix spørsmål så trenger man jo ikke å gjøre det. Tar ikke mer enn et sekund å lese trådemne og scrolle videre.
Ingen spørsmål er dumme, de er like gyldig for hver enkelt som spør, det er ingen uenige i.
Din løsning er altså at man holder kjeft, og lar være og svare.
Totalt uenig i at det er en optimal løsning her på forumet. Hvis alle tenkte sånn hadde det ikke blitt særlig til forum gitt, jeg antar du forstår at et brukerstyrt forum er avhengig av aktive brukere, ellers er hele poenget vekke...
Dette var et forslag for å hjelpe nybegynnere basert på min egen erfaring - OG andres erfaring fra starten av. Om du ikke liker ideen kan du jo bare si det, men og heller anbefale at man da holder kjeft og ikke svarer på basis-spørsmål synes jeg er en heller ganske dårlig ide altså 
|