Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 23:18   #85
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til å overbevise forloveden min?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

OMG Nerthus, dette er et forum, men antakelig med sensur og ytringsbegrensning? Hvis du kan passe på deg selv så skal nok vi andre her inne klare å gjøre det samme. kanskje det tilogmed kommer noe godt ut av det.

Dessuten var tydeligvis TS fornøyd med mitt svar:

Takk for informativt innspill Du har jo også resultater og vise til.

Erfaringer er kjempefint, setter også stor pris på om noen har linker til studier som er gjort på "lite karbo og mer fett som kompensasjon" teorien.
men det teller kanskje ikke fordi andre tok på seg et ansvar om at mitt svar var for bastant og påtrengende.....hihi

Du trenger ikke å "OMG" meg, blir litt vel "drama-queen" for meg, spesielt siden du er mann.... Flere av dine siste innlegg inneholder en hel del andre ting enn TS tema, start heller dine egen tråd så kan du chatte så mye du vil

TS vil få problemer med å få oversikt over tilbakemeldingene som gjelder hennes spørsmål siden hun nå må lese gjennom et stort antall innlegg som bla handler om "Jeg vet vel om noe mer som er bedre enn blomkål og broccoli, selv med smør hahaha (snickers, nugatti, chips, ostepop oh lala)".

Dette handler ikke om MEG - det handler om respekt for TS.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat