Opprinnelig lagt inn av Lille venn, her. God morgen alle sammen Da er det mandag og ny uke. Da jeg veide meg fredag var den siste feriekiloen borte, så nå blir det å starte der jeg var før ferien. Det har jammen tatt lang tid med de to kiloene men uansett var det en fin ferie Hadde restemiddag i går kveld med 5 kyllingvinger og to små (bittesmå) lammekotletter. Hadde kun en halv tomat og noen grillede paprikabiter til. Våknet i dag med hovne fingre, selv om jeg drakk minst 3 liter vann i går. Har ikke veid meg i dag, men føler meg tung i kroppen Så nok om det, nå er det mandag og vi har en helt NY uke forran oss. Ha en fin dag alle sammen
Opprinnelig lagt inn av Lille venn, her.
God morgen alle sammen Da er det mandag og ny uke. Da jeg veide meg fredag var den siste feriekiloen borte, så nå blir det å starte der jeg var før ferien. Det har jammen tatt lang tid med de to kiloene men uansett var det en fin ferie Hadde restemiddag i går kveld med 5 kyllingvinger og to små (bittesmå) lammekotletter. Hadde kun en halv tomat og noen grillede paprikabiter til. Våknet i dag med hovne fingre, selv om jeg drakk minst 3 liter vann i går. Har ikke veid meg i dag, men føler meg tung i kroppen Så nok om det, nå er det mandag og vi har en helt NY uke forran oss. Ha en fin dag alle sammen
Lurer på om problemet skyldes for mange proteiner og litt for mye salt i kombinasjom med alt for lite grønsaker.