Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 13:35   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett skal jeg satse på etter endt xtravaganzakurs?

Joda, du kan spise yoghurt, men velg tyrkisk eller gresk yoghurt. Feter og mindre sukker Prøv deg fram med frokostblandingen - jeg har ikke sett innholdet, men hun spiser jo lavkarbo så det burde jo være greit.

Mellommåltider vil du sannsynligvis ikke ha bruk for om du spiser lavkarbo

Ha heller nøtter i salaten din så du får litt fett i den også. Egg til frokost kan du variere med og koke, steke, eller lage eggerøre og spise feks sammen med røykalaks, eller lage omelett. Husk en dæsj fett i om du ellers spiser "magert".

Til middag synes jeg det er så enkelt og bare ha en fløteskvett i stekesjyen etter at jeg har stekt dagens proteinkilde Masse grønnsaker attåt!

Les nybegynnertråden jeg linker til å signaturen om du ikke allerede har gjort det. Der står det info om de forskjellige retningene.

Du kan kanskje velge og spise ketogent (atkins/ketolyse) i jula, og så øke litt på med karbohydrater etterhvert som du ser at vektnedgangen er godt i gang.
Jula er himmelsk for lavkarbere Ribbe er jo genialt, men også kalkun og torsk for den som spiser det er knallgodt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat