Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 19:17   #21
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta - kampanje!

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

Hei jeg har vekt hjemme og jeg er manisk opptatt av den, men vet ikke om jeg tør kaste den ut pga skal reise til london om 3 uker og er livredd for å ikek gå ned noe til den tid når jeg nå skal begynne med styrke 3 dager i uken og kondisjon 2 dager i uken, huff huff

Hva er det verste som kan skje? Om du går litt opp i vekt hvis du nå starter og trene - slutter du og trene da? Da blir jo vekta et helt feil mål på kostholdsendringen din - og vil styre handlingene dine utifra VEKT og ikke utifra reduksjon i fettmasse og helse
Hva skjer forresten om du ikke går ned noe til du skal til London, lar du være og dra?

Bare litt tanker fra meg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat