Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 19:52   #24
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

Nerthus: moren min har sagt at jeg skal få nytt antrekk når vi skal til london, altså der nede og hun blir nok skuffet om hun ikke ser noen endring på meg, så ja jeg er livredd for heller å gå opp i vekt liksom

Men hvordan skal du gjøre det da? La være og trene for å unngå og skuffe moren din? Tror du ikke moren din blir knallfornøyd om du sier at du har begynt og trene, og at du har begynt og bygge muskler, enn at du har latt være og trene fordi hun kan bli skuffet om hun ikke ser forskjell? Tror mora di forstår dette bedre enn du tror - ikke vær så bekymret for å skuffe andre, det viktigste er at du ikke skuffer deg selv - og tallene på vekta skal ikke være ensbetydende med skuffelse eller ikke - om du da ikke har spist HELT feil mat og ikke fulgt de reglene du nå har satt for deg selv

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat