Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 21:29   #29
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg har gått på en smell og spist for mye BLOMKÅL!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Jeg har aldri telt kalorier, og registrerer nesten aldri noe lenger nå på diett.no, det går liksom av seg selv etter hvert, nå vet jeg hvilke mengder jeg skal ha av hvilke matvarer mhp kh, så jeg sjekker bare nye matvarer og nye oppskrifter. Den gangen jeg var nøye med å registrere alt så jeg at kalorimengden varierte en del fra dag til dag, men sånn i gjennomsnitt vil jeg tro at jeg ofte havnet sted mellom 1500 og 1700 (skal ikke si det for sikkert altså, iom at jeg ikke la noe særlig vekt på det).
Hvor mye kalorier jeg spiser nå vet jeg ikke, men tror ikke mengdene med mat jeg soiser er så veldig forskjellige fra før, altså, det varierer en del fra dag til dag. Følger uansett regelen om å spise når jeg er sulten og til jeg er passe mett, føler at den regelen funker perfekt for meg på lavkarbo, men den funker definitivt ikke på høykarbo....

kan jeg spørre om hva din bmi er på? litt lettere å sammenligne... høres ut som om du spiser like mye kcal som meg da. Jeg har bmi på 34. Jeg er nå sulten, men har fylt opp det jeg bør spise ifølge diett.no. Jeg føler at om jeg spiser så sent på kvelden, at jeg da legger på meg...