Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 13:43   #25
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: ny på lavkarbo:)

Opprinnelig lagt inn av mayhelen, her.

Jeg er ny på dette med lavkarbo.Har nettopp startet og ønsker å gå ned 25 kg. Kan dere fortelle meg om jeg kan drikke melk? Å jeg har kjøpt lavkarbo brød på bakerbrun kan jeg spise dette eller bør jeg holde meg unna det?

Lag deg gjerne en egen tråd med spørsmålene dine, ellers vil nok svarene drukne i de som gis til den som startet DENNE tråden

Sjekk ut uansett nybegynnertråden jeg linker til i signaturen min, der finner du mye informasjon om lavkarbo og retningene man kan følge. Melk drikker man vanligvis ikke om man spiser ketogent (dvs lavt i karbohydratinntak), så det spørs litt hvor stort inntak av karbohydrater du har tenkt deg. Samme gjelder med brødet - sjekk innholdet av karbohydrater pr 100 gram, og se om det blir for mye i forhold til retningen du har valgt. Retningene finner du ved og lese nybegynnertråden jeg snakker om

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat