Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-11, 22:31   #8
blond&bli
Juniormedlem

blond&bli sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Sortland
blond&bli er på en erverdig vei

Sv: Forvirret, blir veldig glad for gode råd!

Takk å lov for det! jeg spiser jo bare slike små beger med salat så det er ikke mye, men jeg stapper jo det lille begeret fullt da, bruker det du nevnte i salaten Men har en del nøtter og stekt løk i, noe som gjør det ekstra godt! Tror du det spiller noen rolle? Altså siden jeg er student så er det veldig kjapt og greit for meg å dra på butikken i friminuttet for kjøpe meg en salat som jeg bare velger selv hva jeg vil ha i, det eneste problemet er at de kun har slike hamburgerdressinger og rømmedressinger som er fulle av karbs, så det har ikke blitt slik.. Men har en flaske med kaldpresset jomfru olivenolje som står hjemme som jeg bruker til steking

Jeg tar tran tabletter og slik vitamintabletter med 10 forskjellige vitaminer i

Målet mitt er og gå ned i vekt, har alltid hatt et anstrengt forhold til mat av ulike grunner. En periode som gikk over flere mnder gikk jeg på fjellet hver dag, noen ganger da jeg var på mitt verste gikk jeg to ganger! Det var på sommeren, da gikk jeg en gang om morgenen og en "kjapp kveldstur" som jeg kalte det. Jeg var ekstrem, og jeg hadde ikke fokus på andre ting så jeg sank liksom mer og mer inn i meg selv...

Men nå er jeg begynt og slappe av, trener ikke lenger faktisk, har fått litt "stygga" på det, noe som er trist, for trening er veldig bra så lenge det ikke går over hodet på en. Jeg har begynt å fokusere mer på venner og skole, ha det artig i helgene, slappe av og ta livet med ro. Det er så deilig! Tenk i hele sommer så var jeg på fest kun en eneste gang, jeg er ungdom og alle vennene mine hadde det artig å levde livet mens jeg... ja jeg var på fjellet.

Føler ikke jeg har gått så mye ned, heller oppover, men er så usikker på om jeg ikke innbiller meg det. Jeg har gått veldig mye opp og ned i det siste, da er det ikke alltid at hodet følger med.
Men kan hende at jeg tror det fordi musklene etter all treningen er forsvunnet, at kroppen bare har forandret seg på den måten

Men tar innover meg det du sier, masse flotte råd! Tusen hjertelig takk!