Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-11, 23:08   #4556
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Dollsine les dette.
Hun sier mye klok den dama..... Hennes blogg har faktisk hjulpet meg aller mest.
Og i den grad jeg har et forbilde, så må det være Lena Beatrice.....

Takk Sanna; jeg leste kjapt over nå og skal bruke mer tid på det i morgen. Dette tror jeg er viktige momenter nemlig....

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Jeg er omsider ferdig med forbredelser til barnebursdag, og har nå bakt 3 kaker, laget gelè, 2 former lasagne, vasket hus og pyntet. I tillegg til at jeg i formiddag fikk gjennomført 1 års kontroll inkl vaksinering og hårklipp av 2 stk gutter. *klapper seg selv på skulderen*
Siden gutten er født på selveste halloween har jeg pyntet med orange roser, noen pynte gresskar og sorte velurduker. Kanksje ikke det samme som babyblått, men det ble veldig fint om jeg skal si det selv!

Så flink du er Maria! Heldig er barna dine som har deg til mamma En vakker dag, da de er i den alderen at de ikke skjønner sitt eget beste, kan du hilse fra meg og fortelle dem det. Så det så! Lykke til med feiring i morgen!

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Hei damer!

Ville bare si hei: og at jeg er i live og sånt.
Har lest litt bakover, oppfatter at det er flere enn meg som har vært borte litt. Godt det er noen som holder liv - Takk!

Sånn apropo mat: akkurat nå mumser jeg litt på disse karamellene med peanøtter. Slettes ikke værst! Hadde muligens oppi litt mye sukrin - for første gang tror jeg at jeg forstår hva dere mener når dere sier det smaker litt kaldt.. For det gjør det, - men godt lell' ja. Og ja: jeg var jo skikkelig fysen i tillegg, det meste smaker godt da.
Men de ble i alle fall vellykket nok til at jeg kommer til å lage flere. Tenkte faktisk på det som vennindegave også - kanskje i en søt liten eske med et fint kort til småfysne lavkarbovenninder?
Vært en rar matuke forresten... Hadde jo en "overdosedag" med Cocosa og så "ramlet" jeg inn i en sånn glemme-å-spise-periode som varte litt lenge, så nå er jeg selvfølgelig fysen. Ikke særlig fornuftig opplegg, - men det kan endres - og det har jeg på et vis allerede gjort.

Men - nå er jeg her i all'fall. Legger igjen en klem til dere jeg.

Godt å se deg igjen Nysgjerrig; savnet deg og dine rappe kommentarer vet du. De karamellene ser rimelig goody ut da....

Bente, du Bente. Du danser og danser. Som Maria kan jeg tenke meg å danse med deg. Bare så synd jeg er helt uten takt og tone... Men det er jo egentlig ikke mitt problem; det er vel instruktørens vel??

Nå er det kveld her i gården; godnatt og så håper jeg vi treffes i morgen.

Svar med sitat