Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 17:38   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

Hehe nerthus, ja må begynne tenke positivt , snakket med han kompisen min på tlf i stad og han sa han vil ikke ha det slik emr at jeg har det vondt hver gang vi møtes for da har ikke han det bra heller. men det som er vondt er at jeg er redd han nå tenker at at han ikke vil se meg igjen.

Klarer nesten ikke se slev hva jeg har oppnådd, derfor jeg kanskje ikke smiler så mye

Tren på å smile foran speilet. Det trenger ikke engang være oppriktig i starten, men det å smile trigger en del hyggelig kjemi i hjernen, og etterhvert blir det faktisk lettere og smile oppriktig

Du tenker for mye snuppa Flotte jenta burde tenke mer på å NYTE livet og alt du klarer og oppnå istedet for alt som "kan skje"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat