Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 00:03   #18
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Skal være ærlig

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Må teste med natreen, Irish er altfor godt til å havne på "vær varsom listen".

Men skeiet ut i selskap i kveld gitt.
En halv bolle, ca 100 gram med lasagne, 4 glass rødvin (voksne glass), 4 spiseskjeer med fløteis (nam nam) og 1 kjeks med masse karber og enda mere søtt fyll inni. Tror jammen den inneholdt så mye e-stoffer og karber at jeg egentlig spiste hele ukesrasjonen.....haha.

Ser for meg at i morra våkner jeg opp feit, dvask, mageknip og et helvete med dårlig samvittighet inne i hodet.

Viljestyrken forsvant ikke fullstyendig, kunne glatt hevet i meg det tredobbelte av hva jeg faktisk spiste, så det å vite man er på en diett og at alt du gjør får konsekvenser hjelper ihvertfall meg.

I morgen må jeg nok ut å løpe i minst 15km for å "få godfølelsen" igjen.....

Noen som blir med?

Dessverre - har et kne som avventer operasjon og foreløpig er det bare svært rask gange i oppoverbakke som duger (og mye saktere nedover igjen ellers går det i full låsning. Svært frustrerende nå når jeg er på vei til å bli frisk etter langvarig infeksjon... rastløs!!!)

Men det jeg skulle si, var at jeg laget en sinnsyk god lavkarbois her i forrigårs som jeg virkelig anbefaler! Tar ca 3 minutt og lage, resten av jobben gjør frysen
Oppskrift finner du her. Jeg brukte atkins decadense chocolate istedet for den i oppskriften siden det var det jeg fant i butikken. Erstattet også noe av sukrinen med flytende natreen, synes det blir mer naturlig søtsmak av det. Hadde med på jobben, og mange "ikke-lavkarbere" syntes den smakte som "ordentlig" is, noe som er det beste komplimentet lavkarbosøtsaker kan få

Nei forresten, min sambo lovpriste isen - DET er det beste komplimentet lavkarbosøtsaker kan få - siden han ikke egentlig er så glad i søtsaker...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat