Sv: Skal være ærlig
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Må teste med natreen, Irish er altfor godt til å havne på "vær varsom listen".
Men skeiet ut i selskap i kveld gitt.
En halv bolle, ca 100 gram med lasagne, 4 glass rødvin (voksne glass), 4 spiseskjeer med fløteis (nam nam) og 1 kjeks med masse karber og enda mere søtt fyll inni. Tror jammen den inneholdt så mye e-stoffer og karber at jeg egentlig spiste hele ukesrasjonen.....haha.
Ser for meg at i morra våkner jeg opp feit, dvask, mageknip og et helvete med dårlig samvittighet inne i hodet.
Viljestyrken forsvant ikke fullstyendig, kunne glatt hevet i meg det tredobbelte av hva jeg faktisk spiste, så det å vite man er på en diett og at alt du gjør får konsekvenser hjelper ihvertfall meg.
I morgen må jeg nok ut å løpe i minst 15km for å "få godfølelsen" igjen.....
Noen som blir med?
Dessverre - har et kne som avventer operasjon og foreløpig er det bare svært rask gange i oppoverbakke som duger (og mye saktere nedover igjen ellers går det i full låsning. Svært frustrerende nå når jeg er på vei til å bli frisk etter langvarig infeksjon... rastløs!!!)
Men det jeg skulle si, var at jeg laget en sinnsyk god lavkarbois her i forrigårs som jeg virkelig anbefaler! Tar ca 3 minutt og lage, resten av jobben gjør frysen
Oppskrift finner du her. Jeg brukte atkins decadense chocolate istedet for den i oppskriften siden det var det jeg fant i butikken. Erstattet også noe av sukrinen med flytende natreen, synes det blir mer naturlig søtsmak av det. Hadde med på jobben, og mange "ikke-lavkarbere" syntes den smakte som "ordentlig" is, noe som er det beste komplimentet lavkarbosøtsaker kan få 
Nei forresten, min sambo lovpriste isen - DET er det beste komplimentet lavkarbosøtsaker kan få - siden han ikke egentlig er så glad i søtsaker... 
|