Sv: Å, nei! Pepperkaker og marsipan i butikken!
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Shit. hver gang jeg bruker egenerfarte ting, så blir jeg bedt om å dokumentere vha forskning og alskens mulige forskere....
Når jeg da legger frem dokumentasjon både gjennom egen forskning(utdanning) og sågar linker til bøker og forfattere og teorier....ja da blir jeg jammen tatt for manglende erfaring...
Morsomt dette. De aller fleste forskere har liten egenerfaring ut over et normalt liv når de skal skrive om fenomener....det gjør ikke deres forskning mindre relevante av den del.
Hvor skal nå dette ende???? 
Du er kanskje mer opptatt av det DU skriver enn å få med deg det JEG skrev? Det du skriver om handler ikke bare om deg, men om mange andre her inne som kanskje har andre erfaringer. Det er bare det jeg prøver og påpeke, at man må ha litt respekt for at andre har andre erfaringer enn akkurat det du mener 
Jeg respekterer din faglige bakgrunn innen temaet, og supplerer/kritiserer på bakgrunn av at jeg har andre erfaringer. Dette vil jo faktisk gi deg en større bakgrunn for dine påstander, siden du da kan lære litt om hvordan personlige erfaringer kan kobles til forsking og teorier og dermed trekke konklusjoner basert på en større kunnskaps- og erfaringsbase. Teori og praksis går ikke alltid hånd i hånd, og forskningen er ofte basert på strenge kriterier som gjør at man ikke omfatter alle erfaringer.
|