Sv: Helt ny her!
Hei og velkommen!
Jeg vet ikke helt hva det største problemet ditt er, jeg har jo vært her en stund, og opplever at søkefunksjonen er rimelig greit.
Du kan jo prøve og søke på sulten alene, siden ganske mange her inne er i ketose?
Hvis jeg søke på "ketose sulten" får jeg opp mange treff som gir både ketose og sulten i resultatene, usikker på om + er nødvendig her?
For underforum, gå inn på forum - og se hvordan forumet er bygget opp. Gjelder det erfaringer med lavkarbo, velg lavkarbo generelt, er det generell diskusjon, velger du det. Det viktigste er nok at du bruker en overskrift som gjør at man skjønner hva temaet er Ikke vær redd for å legge inn tråder feil, moderatorene kan flytte tråder som har havnet feil 
Jeg anbefaler at du lager deg din egen journal hvor du kan legge inn dine egne erfaringer og spørre spørsmål.
jeg bruker "kontrollpanel" for å få opp tråder jeg har svart i før, eller tråder jeg har valgt og abonnere på for å følge med på uten å svare i selv (velg "trådverktøy" i gjeldende tråd og deretter "abonner"). Uleste innlegg gir deg en liste over siste innlegg som har kommet inn uavhengig av hvilket underforum de er postet i - og som du ikke har lest enda. Håper dette hjelper litt?
Ellers anbefaler jeg alltid newbies og sjekke arnakristins nybegynnertråd som jeg linker til i signaturen min - mye god nybegynnerinfo og finne der!
|