Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-11, 17:52   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sug på ettermiddag/kveld

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Også er det en annen ting med den ferdigmaten, det er veldig få kalorier pr porsjon, det meste ligger faktisk på mellom 100 og 150 kcl pr måltid og proteininnholdet er lavt. I tillegg til lite fett. Så det er kanskje ikke rart man får sug heller? Masse søtt og lite mat.

Her må jeg kommentere - siden jeg har erfaring med SDS. Jeg trodde også at måltidene var fettfattige for å komme så langt ned i kalorimengde, men jeg har regnet ut karbo/protein/fett på ganske mange måltider på SDS og kommer til en perfekt 5/20/75 e% fordeling av næringsstoffer. For min del ble jeg også overrasket over at det var nok protein også for min kropp, selv om det ikke er for MYE proteiner.

Selvsagt kan det være for lite mat for TS sin kropp - så en økning i inntaket kan være verdt forsøket Man må ofte justere kostholdet for å finne sin komfort-sone, både når det gjelder sult, vektnedgang, fysing, helse osv.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat