Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-11, 17:58   #15
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Veldig småspist for tiden, noe galt?

Opprinnelig lagt inn av Lift me, her.

Hei. Har bare vært på LCHF 1 uke, men trent hardt slik som før underveis. Ble veldig svimmelt etter intervallspinn og styrke første dagen med trening..men de andre dagene har det gått bra. Ser dere skriver det er normalt, men jeg har tenkt på det samme.. Spiser utrolig mye mindre OG sjeldnere...før var jeg sulten etter 2-3 timer hele tiden..spesielt om jeg kun fylte opp med knekkebrød og magert pålegg. Nå på LCHF kan jeg gå 9 timer uten mat, før jeg tenker at det kanskje er på tide å spise igjen...dette er helt nytt og fascinerende for meg rett og slett! :P

Hei! Vil bare kommentere at det er ikke anbefalt og trene særlig hardt de første to ukene, akkurat pga det du nevner at du blir helt svimen.

Kroppen er ikke kommet helt i gang med fettforbrenning og den finner da rett og slett ingen energi når man kjører på så hardt før ting er ordentlig igang Spis gode proteiner og husk fettet når du trener en del!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat