Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-11, 18:04   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Smerter i ketose

Jeg ville tenkt gjennom at du muligens kan ha reaksjoner på kostholdsendringen - OG at du muligens kan oppleve forverring den første måneden før du ser bedring.

Min erfaring ihvertfall, selv om jeg har chrons som gir mageproblemer, at jeg ble ganske mye verre de første 3 ukene før det slapp taket.

Veldig mange blir generelt dårlige de første par-tre ukene - med bla influensasymptomer, svimmelhet, kvalme osv.
Jeg tenker også at du ikke bør kutte i noe som helst den første måneden, kroppen må få komme seg i gang med fettforbrenningen, og det skjer raskest om man tilfører kroppen fett som den kan bruke som energi - før den kommer ordentlig i gang med forbrenning av kroppsfettet
Husk at det skal en del endringer til i hormonbalansen din i starten, noe som vil påvirke stort sett alle sider av helsen din - og kroppen din

Spis nok mat i starten er mitt beste første råd, så får du se etter en 3-4 uker om du fortsatt er like dårlig.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat