Sv: Sug på ettermiddag/kveld
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
Kanelpannekake: 163kalorier pr porsjon
Biffsnadder med remulade: 137.5 g kalorier pr porsjon
Kylling i karrisaus: 172kalorier pr porsjon
Kyllingstroganof: 201 kalorier pr porsjon
Cappucinosmoothie: 140kalorier pr porsjon.
Nå hadde jeg faktisk sett feil og sett på pr 100g, men nå regent jeg på 5 porsjoner her, og kalorimessig ender jeg på 814 kalorier. Jeg vet at noe av maten inneholder flere kalorier( som pizza, pizzabollen og lasagnen), men det er alikevel veldig fort gjort å gå i fella og bestille mat man synes høres godt ut og ende opp med en dagsmeny med temmelig få kalorier.
Jeg fikk med en lang blekke da jeg bestile mat fra SDS og det sto faktisk IKKE NOE om at man burde spise 1300kalorier i døgnet. Faktisk sto det samtidig om en på deres sider som de skulle følge hver måned og hun lå på ca 800kalorier i døgnet( hun fullførte antageligvis ikke, fordi hun forsvant med oppdateringer og det hele, så derfor finner man ikke dette på sidene til SDS).
Så dersom de nå opplyser om at man skal ligge på 13-1400kalorier i døgnet, så er jo det veldig bra! For det fikk ikke jeg noen opplysninger om da jeg bestilte derifra og fikk masse info fra SDS. Og jeg leste såklart alt de sendte med mange ganger.
Alle måltidene du ramser opp unntatt kylling stroganoff er beskrevet som lunsj/mellommåltid i de ferdige oppsatte menyene, middagsporsjonene pleier å ha rundt dobbelt så mye kalorier. Det avhenger også av hva slags pålegg/smør man har på de to (eller flere) brødskivene man spiser hver dag 
Jeg kjøpte en ferdig sammensatt meny og lå aldri under 1200 kalorier i løpet av to uker. Det er mulig det blir vanskeligere når man skal sette sammen menyen selv? Ta med at jeg spiste 5 måltider om dagen, med kun ett brødmåltid Det står at pakkene deres er sammensatt med kaloriinnhold fra 1100-1300 avhengig av passiv/aktiv valgt.
Jeg syntes det var god informasjon om menyene og hvordan dette fungerer - men jeg hadde da spist generell lavkarbo i 1 år før jeg spiste SDS mat, OG jeg bestilte ferdige menyer 
|