Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-11, 16:39   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Smerter og stress = sult?

Har akkurat samme erfaring (OG samme smerter for tiden...). Antakeligvis er det en betennelse i ryggmuskulaturen, og betennelse kan vel øke blodsukkeret og med det insulinutskillelse?

Hvis du ikke allerede har forsøkt det, spis ibux (maksdosen ser du på pakken) i 3-5 dager, ikke bare når du har vondt og se om det roer seg litt. Ellers anbefaler jeg og gå - selv om det gjør himla vondt... Går du til legen nå vil han/hun sannsynligvis gi deg betennelsedempende på resept i en uke først (derav kan du prøve med ibux selv først ). Går det ikke over, anbefaler jeg en MR faktisk, for å se om det er noe som irriterer der bak.

Føler med deg, det er smertefullt og vanskelig og få "ro" - man er stresset konstant pga smertene... så du kan ihvertfall få en så lenge!

(Ble litt mer svar enn du spurte om, håper det går greit )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat