Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-11, 21:07   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: for lite karber?

Jeg blir uvel og uggen tvert jeg har en dag med lite vann, så jeg ville nok forsøkt og øke vanninntaket i første omgang.

Samtidig er 2% kh ganske lite. Nå vet jeg ikke hvor mange gram du totalt kommer opp i hver dag, men 15-20 bør du ihvertfall ligge på - siden det kan avhjelpe litt om uvelheten skyldes lavt kh inntak.

Øker du på mye med grønnsaker, øker du også litt på kh, men på den "gode" måten - så kjør på med vann og grønnsaker og se om du ikke føler deg litt bedre

Om du om et par uker enda føler deg uggen, øker du på en del med kh. kommer du opp i 30-50, kan det hende det er nok, og da kan du fortsette og spise fett uten og måtte tenke på å redusere

Med betennelser i kroppen (jepp, sånn har jeg det også, med bla autoimmun sykdom...) kan det ta noen uker før dette stabiliserer seg. Jeg ble en del verre de første 2-3 ukene før jeg kjente bedring. Hvis du har hatt en del sprekker - når var den siste? - begynner kroppen din litt "på nytt" hver gang med avvenning og tømming av glukoselagre osv, så det kan jo være årsak til at du ikke er HELT på nett når det gjelder formen enda 4 uker med ren lavkarbo bør du ihvertfall følge før du kan trekke noen valide konklusjoner om lavkarbo er noe for deg eller ikke. Du virker motivert, så dette tror jeg du skal klare!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat