Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-11, 10:58   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan ting bli veldig feil?

Furine dekker det viktigste må jeg si, det du gjør nå er å spise halvveis et kosthold som du tror kanskje kan være riktig - uten og egentlig vite

Jeg ville ikke orket og spist slik du gjør lenge, og det tror jeg ikke du gjør heller Ser det står atkins i filosofiboksen din, da antar jeg at du har kjøpt den siste atkinsboka OG lest den og forstått hva den sier?

Du har så store muligheter i matveien på lavkarbo - så les deg opp og finn alle mulighetene du også, ellers ender du som et par andre opp med at "lavkarbo fungerer ikke for meg" - selv om du kanskje ikke engang har fulgt lavkarboprinsippene...

Når det gjelder fettinntaket som må økes på lavkarbokosthold skyldes det at karbohydratene blir vekke og kroppen MÅ hente energi fra et sted. Dette står det en del om i atkins-boka også, så sett deg med en god kopp kaffe med en slump ordentlig fløte i og kanskje litt kardemomme på toppen i sofaen og les!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat