Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-11, 10:00   #10
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Spise nok karbohydrater?

Jeg er ikke sikker på hvor jeg har 100-150 g karbo om dagen fra på Lindberg, det har jeg nok lest her inne et sted. Og da er det vel heller fordi Lindberg ligger i det øvre området for lavkarbo i forhold til andre retninger.

Lindberg er jo heller ikke fokusert på karber, men mat med lav glykemisk indeks og lav glykemisk belastning.
Slik jeg skjønner på Irith, så ønsker hun å spise mer karber, nå ligger hun på grensen til å spise ketogent, men hun spiser ikke nok fett.

Irith: Angående (kik)erter: Husk å skylle ertene (det gjelder forsåvidt bønner også) i rennende vann helt til det slutter å skumme av vannet. Da unngår man luft i magen.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat